Rezultatele sesiunii de aprobare/avizare a auxiliarelor didactice pentru perioada 09.10.2017- 05.01.2018
Centrul Național pentru Evaluare și Examinare (CNEE) a finalizat procedura de aprobare/avizare a auxiliarelor didactice în vederea utilizării la grupe/clase de preșcolari/elevi, conform prevederilor articolului 11 din ordinul de ministru nr. 5.062/26.09.2017.
Rezultatele sesiunii de aprobare/avizare a auxiliarelor didactice pentru perioada 9.10.2017 – 5.01.2018 au fost publicate (http://rocnee.eu/sites/default/files/2018-01/CNEE%20RAPORTARE%20FINALA%20AUXILIARE%202017_0.pdf ) și aprobate prin ORDIN 3022 din 08.01.2018 privind aprobarea auxiliarelor didactice din invatamantul preuniversitar
Atât ordinul propriu-zis, cât şi procedura operaţională pentru reluarea procesului de aprobare/avizare a auxiliarelor didactice declarate neacceptate vor fi disponibile începând cu 8 ianuarie 2018.
În această primă sesiune de evaluare au fost înaintate spre aprobare/avizare 1.464 de titluri de auxiliare didactice: 227 – învățământ preșcolar, 790 – învățământ primar, 316 – învățământ gimnazial, 130 – învățământ liceal și 1 – învățământ postliceal. Dintre acestea, au fost admise 1.241 de titluri și respinse 223 de titluri.
Ministerul Educației Naționale (MEN) a reglementat modalitatea de utilizare în unitățile de învățământ preuniversitar a auxiliarelor didactice aprobate/avizate de Centrul Național de Evaluare și Examinare (CNEE). Procedura a fost aprobată prin ordinul ministrului Educației Naționale, Liviu Marian Pop, și a fost inclusă în Regulamentul-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (ROFUIP).
Astfel, în funcție de nevoile specifice fiecărui ciclu de învățământ, cadrele didactice prin catedre/comisii metodice selectează auxiliarele didactice din lista celor aprobate/avizate de CNEE. Acestea sunt centralizate de profesorul diriginte, care le prezintă adunării generale a părinților. Adunarea generală a părinților hotărăște susținerea cadrelor didactice și a echipei manageriale a unității de învățământ privind activitățile, auxiliarele didactice şi mijloacele de învăţământ utilizate în demersul de asigurare a condițiilor necesare educării copiilor/elevilor.
Ulterior, Consiliul reprezentativ al părinților/Asociația de părinți din fiecare unitate de învățământ își exprimă acordul pentru utilizarea materialelor auxiliare propuse de cadrele didactice/catedre/comisii metodice și întreprind demersurile necesare punerii în practică a deciziilor luate de adunările generale ale părinților, cu respectarea prevederilor legale în domeniul financiar. Cadrele didactice vor fi informate prin intermediul consiliilor profesorale în legătură cu aceste demersuri.
Reamintim că rezultatele primei sesiuni de aprobare/avizare a auxiliarelor didactice au fost publicate în data de 5 ianuarie și au fost validate prin ordin de ministru. Suplimentar, a fost adoptată și procedura operaţională pentru reluarea procesului de aprobare/avizare a auxiliarelor didactice care nu au fost acceptate din cauza nerespectării criteriilor prevăzute de metodologia de evaluare.
Ordinul de ministru care stabilește procedura de utilizare a auxiliarelor didactice conține și o serie de amendamente aplicate Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (ROFUIP) din 2016, ca urmare a introducerii învățământul dual ca formă de organizare a învățământului profesional și tehnnic, precum și a necesității de a clarifica o serie de aspecte care vizează posibilitățile de continuare a studiilor și de realizare a transferurilor elevilor.
Alte articole din categoria - Accesul la informațiile de interes public
- Ordin nr. 3.237/5.02.2021 privind aprobarea programelor pentru susținerea Evaluării Naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a și pentru probele scrise ale examenului național de bacalaureat, în anul școlar 2020 – 2021
- [Consultare publică] Proiectul metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2021-2022 și calendarul aferent
- Formular de exprimare a consimțământului privind testarea (versiune finală)
- Precizări privind exceptarea de la portul măștii
- Scenarii unități de învățământ din județul Olt
- Clarificări privind testarea cu teste antigen în unitățile de învățământ
- Anunț selecție CRED – experți în elaborarea de ghiduri metodologice pentru diverse discipline
- [Consultare publică] Proiectele metodologiilor de organizare a programului „A doua șansă” pentru învățământul primar și învățământul secundar inferior
- Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19
- CNEME_seria 17_Rezultate evaluare dosare
- Comunicat de presă MEC_05.01.2021
- Concursul de selecţie a cadrelor didactice în vederea constituirii Corpului Naţional de Experţi în Management Educaţional
- Calendarul activităților metodico – științifice ale Inspectoratului Școlar Județean Olt, semestrul I, an școlar 2020 – 2021
- Selecție CC pe compartimente
- Selecția membrilor CC pe compartimente – Modificare calendar de selecție
- Selecția membrilor CC pe compartimente_Rezultatul probei de verificare a îndeplinirii condițiilor obligatorii
- Resursă educațională deschisă online – Antipa, Brâncuși, Roegen
- Locuri libere pentru consiliile consultative pe discipline
- Rezultate finale selecție metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Olt, pe compartimente
- Rezultate selecție metodiști pe locurile libere
- Vedeti toate articolele din categoria: 'Accesul la informațiile de interes public'
- APEL FORMATORI REGIO UP
- Precizări privind exceptarea de la portul măștii
- Scenarii unități de învățământ din județul Olt
- Clarificări privind testarea cu teste antigen în unitățile de învățământ
- ORDIN nr. 3.090 din 8 ianuarie 2021 pentru suspendarea activităţilor care presupun prezenţa fizică a preşcolarilor şi elevilor în unităţile de învăţământ preuniversitar
- Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19
- CNEME_seria 17_Rezultate evaluare dosare
- Comunicat de presă MEC_05.01.2021
- Concursul de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional_2020_seria 17
- Calendarul activităților metodico – științifice ale Inspectoratului Școlar Județean Olt, semestrul I, an școlar 2020 – 2021
- NOU! Echivalarea creditelor profesionale transferabile
- Rezultate finale selecție CC pe compartimente
- Resursă educațională deschisă online – Antipa, Brâncuși, Roegen
- Selecție membri ai consiliului consultativ pe discipline
- FLIP – Școala de bani pe roți
- Rezultate finale selecție metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Olt, pe compartimente
- Erată calendar de selecție metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Olt
- Selecție metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Olt_Rezultatele probei de verificare a îndeplinirii condițiilor obligatorii
- EIPBC – Competiție de planuri de afaceri
- Adresă_5 Octombrie – Ziua mondială a educației
- Vedeti toate articolele din categoria: 'Comunicate de presa'
- Completarea/ întregirea normei didactice/ transferul pentru restrângere cf. art. 27- sesiunea 2021
- Grafic de monitorizare și control, sem.al II-lea, an școlar 2020/2021
- APEL FORMATORI REGIO UP
- Ordinul nr. 3238/2021 pentru aprobarea Metodologiei privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii
- Legislaţie aferentă mobilităţii personalului didactic
- Programul educațional Erasmus+ DIVERSE pentru cadre didactice
- Apel de proiecte – „Tineri cetățeni activi pentru dezvoltarea durabilă în țările membre ale Inițiativei Central Europene și din toate regiunile”
- Ordin nr. 3.237/5.02.2021 privind aprobarea programelor pentru susținerea Evaluării Naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a și pentru probele scrise ale examenului național de bacalaureat, în anul școlar 2020 – 2021
- [Consultare publică] Proiectul metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2021-2022 și calendarul aferent
- Programe școlare pentru susținerea probelor scrise la biologie, chimie și fizică
- Formular de exprimare a consimțământului privind testarea (versiune finală)
- Precizări privind exceptarea de la portul măștii
- Clarificări privind testarea cu teste antigen în unitățile de învățământ
- ANUNȚ în vederea TESTĂRII pentru selecția elevilor la Centrul de Excelență
- Educație financiară
- CRED_Apel selecție experți formare ciclul gimnazial
- Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate- sesiunea 2021
- [Consultare publică] Proiectele metodologiilor de organizare a programului „A doua șansă” pentru învățământul primar și învățământul secundar inferior
- Repartizare metodiști Gradul didactic II, seria 2021, Gradul didactic I, seria 2022-2024, Gradul didactic II, seria 2021-2023, Gradul didactic I, seria 2020-2022
- Concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioada nedeterminata, a unei functii contractuale vacante de sofer, gradul I, studii medii/profesionale
- Vedeti toate articolele din categoria: 'Stiri si noutati'
- [Consultare publică] Proiectul metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2021-2022 și calendarul aferent
- Educație financiară
- Metodiști învățământ primar_numere de telefon
- Zone metodiști învățământ primar_an școlar 2020 – 2021
- Repartizarea metodiștilor de la compartimentul învățământ primar la inspecțiile pentru obținerea gradelor didactice
- Prelungire etapă înscriere „Creatori de Educație”, ediția 2020
- Ordinul de ministru (modificat și completat) privind înscrierea în învățământul primar (anul școlar 2020 -2021) a fost publicat în Monitorul Oficial
- Cercuri pedagogice învățământ primar, semestrul al II-lea, an școlar 2019 – 2020
- Zone arondate metodiștilor_compartiment învățământ primar_an școlar 2019 – 2020
- Membrii Consiliului consultativ la disciplina învățământ primar, an școlar 2019 – 2020
- Metodiști compartiment învățământ primar, an școlar 2019 – 2020
- Cercuri pedagogice învățământ primar
- Consfătuiri județene învățământ primar_an școlar 2019 – 2020
- Formarea cadrelor didactice în cadrul proiectului „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți – CRED”
- „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI – CRED” – Selecție cadre didactice din învățământul primar în vederea participării la cursuri de formare
- Rezultatele finale și premiile obținute la Olimpiadele de Limba și literatura română și de Matematică, clasa a IV-a, faza județeană
- Rezultatele elevilor la faza județeană a Olimpiadei de Matematică, clasa a IV-a – 25 mai 2019
- Rezultate contestații_Olimpiada de Limba și literatura română, clasa a IV-a, faza județeană
- Schimbare locație Olimpiada de Matematică, clasa a IV-a, faza județeană
- Program de formare profesională continuă EDUCAȚIA DE CALITATE PENTRU COPIII CARE PROVIN DIN MEDII DEZAVANTAJATE
- Vedeti toate articolele din categoria: 'Învățământ primar'
- APEL FORMATORI REGIO UP
- Pensionare/menținere ca titular peste vârsta de 65 de ani – 2021
- Ordin nr. 3.237/5.02.2021 privind aprobarea programelor pentru susținerea Evaluării Naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a și pentru probele scrise ale examenului național de bacalaureat, în anul școlar 2020 – 2021
- [Consultare publică] Proiectul metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2021-2022 și calendarul aferent
- Formular de exprimare a consimțământului privind testarea (versiune finală)
- Precizări privind exceptarea de la portul măștii
- CRED_Apel selecție experți formare ciclul gimnazial
- [Consultare publică] Proiectele metodologiilor de organizare a programului „A doua șansă” pentru învățământul primar și învățământul secundar inferior
- ORDIN nr. 3.090 din 8 ianuarie 2021 pentru suspendarea activităţilor care presupun prezenţa fizică a preşcolarilor şi elevilor în unităţile de învăţământ preuniversitar
- Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19
- Comunicat de presă MEC_05.01.2021
- Concursul de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional_2020_seria 17
- Calendarul activităților metodico – științifice ale Inspectoratului Școlar Județean Olt, semestrul I, an școlar 2020 – 2021
- NOU! Echivalarea creditelor profesionale transferabile
- Rezultate finale selecție CC pe compartimente
- Selecție CC pe compartimente
- Selecția membrilor CC pe compartimente – Modificare calendar de selecție
- Selecția membrilor CC pe compartimente_Rezultatul probei de verificare a îndeplinirii condițiilor obligatorii
- Resursă educațională deschisă online – Antipa, Brâncuși, Roegen
- Locuri libere pentru consiliile consultative pe discipline
- Vedeti toate articolele din categoria: 'Informare și comunicare publica'