Planificări anuale și unități de învățare – disciplina Geografie
Lista de documente disponibile pentru a fi descarcate:
Alte articole din categoria - Stiri si noutati
- Apel de înscriere, de evaluare și de selecție a candidaților în cadrul grupurilor de lucru pentru elaborarea/revizuirea curriculumului pentru disciplinele/domeniile de studiu obligatorii din învățământul liceal și pentru calificările/domeniile de pregătire profesională din învățământul profesional și tehnic
- Pretransferul la cerere al personalului didactic titular- sesiunea 2021
- Detașarea la cerere prin concurs sau concurs specific pentru anul școlar 2021-2022
- Graficul de monitorizare și control, sem. II, an școlar 2020/2021-reactualizat
- Erasmus+, ghiduri de scriere a proiectelor
- Vorbim despre Formarea CRED. Online, live, miercuri, 14 aprilie 2021
- Erasmus+ la un Zoom distanță
- Ministerul Educației și partenerii de dialog social lansează Campania națională „Vaccinare și testare pentru învățare!” || #ÎntoarcereaLaȘcoală
- Curs acreditat de educație financiară destinat profesorilor care predau disciplina obligatorie „Educație socială” elevilor de clasa a VIII-a
- Întâlnirea Președintelui României, Klaus Iohannis, cu ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu
- ÎNSCRIERE CURS CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi
- Simpozionul Județean de Matematică ,,Marinescu-Ghemeci Octavian”, 8 mai 2021
- NOUL Erasmus+, 2021, Apel Național
- Invitatie inscriere masterat tehnic
- Consultare publică – Regulamentul Selecției naționale „Creatori de Educație”, ediția 2021
- Erasmus+, 2021
- ”Proiectul CRED – despre puterea nemăsurată a lui #împreună și despre aritmetica sinergiei”
- Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate- sesiunea 2021
- Graficul de monitorizare și control, sem II, an școlar 2020/2021- reactualizat
- O nouă serie de evenimente online marca „Proiectul CRED”: „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online”
- Vedeti toate articolele din categoria: 'Stiri si noutati'