P.O. 14.09 – Avizarea proiectelor educative
Lista de documente disponibile pentru a fi descarcate:
Alte articole din categoria - Anunturi scoli
- Grafic de monitorizare și control, sem.al II-lea, an școlar 2020/2021
- Test de antrenament_Evaluarea Națională_2020-2021
- Teste de antrenament_Bacalaureat_2021
- APEL FORMATORI REGIO UP
- Ordinul nr. 3238/2021 pentru aprobarea Metodologiei privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii
- Reţea şcolară an 2021-2022
- Legislaţie aferentă mobilităţii personalului didactic
- Programul educațional Erasmus+ DIVERSE pentru cadre didactice
- Apel de proiecte – „Tineri cetățeni activi pentru dezvoltarea durabilă în țările membre ale Inițiativei Central Europene și din toate regiunile”
- Comunicat Centrul Judetean de Excelenta Olt
- Ordin nr. 3.237/5.02.2021 privind aprobarea programelor pentru susținerea Evaluării Naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a și pentru probele scrise ale examenului național de bacalaureat, în anul școlar 2020 – 2021
- [Consultare publică] Proiectul metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2021-2022 și calendarul aferent
- Programe școlare pentru susținerea probelor scrise la biologie, chimie și fizică
- FESTIVALUL NAȚIONAL AL CĂRȚII PENTRU COPII „BUCURIA LECTURII” Ediţia a XVII-a, 2021
- Programe școlare_Evaluarea Națională_2021
- Programe școlare_Bacalaureat_2021
- Formular de exprimare a consimțământului privind testarea (versiune finală)
- Precizări privind exceptarea de la portul măștii
- Scenarii unități de învățământ din județul Olt
- Clarificări privind testarea cu teste antigen în unitățile de învățământ
- Vedeti toate articolele din categoria: 'Anunturi scoli'
- Locuri libere pentru selecția metodiștilor Inspectoratului Școlar Județean Olt
- NUMIREA, ÎN ANUL ȘCOLAR 2020 – 2021, PRIN DETAȘARE ÎN INTERESUL ÎNVĂȚĂMÂNTULUI, ÎN FUNCȚIILE DE DIRECTOR/ DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, RĂMASE VACANTE DUPĂ CONCURS
- Procedură operațională privind evaluarea anuală a activității directorilor și directorilor adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Olt în anul școlar 2019 -2020
- P.O. 21.06_Procedura privind organizarea și desfășurarea activităților educative în perioada vacanțelor școlare în învățământul preșcolar
- Selecția membrilor consiliului consultativ pe discipline/compartimente
- Selecția metodiștilor Inspectoratului Școlar Județean Olt
- P.O.18.06 Procedura operațională privind selecția membrilor CC pe discipline/compartimente în Inspectoratul Școlar Județean Olt
- P.O.07.06 privind selecția metodiștilor Inspectoratului Școlar Județean Olt
- P.O. 06.06 privind organizarea și desfășurarea Programului „Școală după școală”
- P.O. 11.09 – privind numirea, prin detașare în interesul învățământului, în funcțiile vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar, în anul școlar 2018 – 2019
- P.O.17.09_Procedură operațională privind evaluarea anuală a activității directorilor și directorilor adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Olt
- P.O. 12.06. /R1- Înscrierea copiilor în învățământul primar, etapa a II-a
- P.O. 20.06. privind avizarea resurselor educaționale
- Rezultatele selecției membrilor consiliilor consultative pe discipline/compartimente
- Avizarea Programului „Școală după școală”_P.O.06.06
- Locuri libere de metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Olt pentru anul școlar 2017 – 2018
- Locuri libere în Consiliile consultative pe disciplină/compartiment la Inspectoratul Școlar Județean Olt
- Formular de înscriere ca membru în Consiliul consultativ pe disciplină/compartiment
- Selecție membri ai Consiliului consultativ pe discipline/compartimente la Inspectoratul Școlar Județean Olt_2017
- Selecție metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Olt_2017
- Vedeti toate articolele din categoria: 'Proceduri formalizate'